Overslaan naar content

Medewerker HR Administratie

Amsterdam, Noord-Holland, Nederland€ 2,5 - € 3,5 per maandAlgemeen | Troostwijk

Functieomschrijving

Voor Troostwijk Groep zoeken wij per direct een HR MEDEWERKER voor 24-32 uur per week voor ons hoofdkantoor in Amsterdam. 

Werk jij graag op een plek midden in een organisatie? Heb je een dienstverlenende houding en vind je het leuk om met collega's op alle niveaus te schakelen? Vind je het belangrijk dat mensen het naar hun zin hebben op het werk en wil je het daarom allemaal goed geregeld hebben? Dan is deze functie vast iets voor jou! 

Wat ga jij doen in deze functie
Het takenpakket van deze vacature is heel breed en je hebt met iedereen in onze gehele organisatie te maken: van de receptie tot de directie. In deze rol ben je verantwoordelijk voor alle administratie rondom in-, door- en uitstroom, waaronder ook het maken van afspraken met medewerkers en sollicitanten. Onze HR administratie is grotendeels gedigitaliseerd en gebeurt in AFAS. Komend jaar zullen we deze digitalisering nog verder doorzetten. Ook ben je het eerste aanspreekpunt voor alle medewerkers en behandel je de e-mails die binnenkomen in onze inbox. Daarnaast zorg je voor een goede samenwerking met de salarisadministratie. In jouw rol sta je dus midden in de organisatie en ben je een belangrijk contactpersoon voor onze medewerkers. 

Het team

Je rapporteert aan de HR manager en werkt nauw met haar en de HR adviseur. Een klein team dus, maar in deze dynamische functie heb je vaak contact en overleg met andere teams en externen.

We zoeken

Samen met de Manager HR en de HR adviseur ben jij verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van de afdeling. Geen dag is hetzelfde en je ziet overal een uitdaging in. Het is belangrijk dat je snel kunt schakelen en de juiste prioriteiten weet te stellen. Je bent iemand die graag zelfstandig werkt maar ook erg van gezelligheid houdt. Je brengt graag structuur aan waar dat nodig is en je bent in staat om het overzicht te bewaren en verbanden te leggen. Bovendien vind je het leuk voor anderen klaar te staan, aandacht te geven en om initiatiefrijk mee te denken met de organisatie. Je ziet en benut kansen en denkt na over hoe zaken slimmer en beter kunnen. Het allerbelangrijkste is humor. We werken hard, maar er is altijd ruimte voor een grapje. Zeker als er veel te doen is, moet er wel gelachen worden. 

Wij bieden
Een zeer veelzijdige en dynamische functie bij de marktleider in Nederland en België op het gebied van risicobeoordelingen, waarderingen en schaderelingen, waarbij je uitgedaagd wordt om ook mee te denken over verdere ontwikkeling van de afdeling en jezelf. Bij de functie hoort een goed salaris en een uitstekend pakket secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder een 13e maand, een premievrij pensioen en uitzicht op vast dienstverband. 

Welkom in de wereld van Troostwijk
Welkom in de wereld van Troostwijk. Een wereld waarin de risico’s en de continuïteit van onze klanten centraal staat. Iedereen in staat stellen om met een zeker gevoel te ondernemen, dat is ons doel. Troostwijk is sinds 1930 een begrip op het gebied van risicobeoordelingen, waarderingen, schaderegelingen, research en opleidingen en maakt deel uit van de Tinsa Group: een ambitieuze, innovatieve internationale organisatie met kantoren over de hele wereld. Troostwijk heeft vestigingen in Nederland, België en Italië. In Nederland zijn naast Troostwijk ook de dochterbedrijven Apresa, Burghgraef van Tiel en Oodit actief.

Bij Troostwijk vind je een grote variëteit aan werknemers: denkers, doeners, creatievelingen, teamspelers en zelfstandigen. Wat we gemeen hebben is dat we allemaal aanpakkers zijn, die met hart voor de organisatie én elkaar, ons uiterste best doen om er iedere dag weer het beste van te maken. We vinden het belangrijk dat iedereen kansen krijgt om zichzelf te ontwikkelen en zijn/haar eigen talenten en vaardigheden maximaal kan inzetten. Ook hechten wij veel waarde aan de mening van onze werknemers en vinden het belangrijk deze mee te nemen in het maken van nieuwe plannen.


Per augustus/september 2024 verhuizen wij van de Anderlechtlaan 181, 1066 HM Amsterdam, naar kantoorpand B-Vital, De Entree 201, 1101 HG Amsterdam (metrostation Bijlmer Arena). Deze locatie is alleen met OV te bereiken.

Vereisten

Jouw profiel

  • MBO/HBO werk- en denkniveau
  • Enige jaren ervaring met HR processen zoals werving, door- en uitstroom is een pré;
  • Een secretariële achtergrond (of een andere functie waarbij veel nauwkeurigheid en regelwerk komt kijken) een grote pré;
  • Ervaring met het MS Office pakket, SharePoint (HR tools zoals AFAS is een pré);
  • Klantgericht en een can-do mentaliteit;
  • Zorgvuldig in administratieve taken;
  • Vloeiende beheersing van de Nederlandse taal - zowel lees- als schrijfvaardigheid;
  • Beschikbaar voor 24 uur.
  • Dit kan een bijvoorbeeld een hele mooie wissel zijn nadat je als intercedent hebt gewerkt of ergens in de ondersteuning. Regelen en nauwkeurigheid zijn erg belangrijk in deze functie.
  • En last but not least: we hebben het liefst dat je gewoon jezelf bent!

Wat biedt Troostwijk

  • Maandsalaris tussen EUR 2.500 en EUR 3.500 bruto (op basis van fulltime);
  • Een 13e maand die wordt uitgekeerd in december.
  • Een goed pensioen, waarvan Troostwijk de volledige premie betaalt.
  • Een volle maand vakantiegeld (8,33%).
  • 27 vakantiedagen.
  • Reiskostenvergoeding.
  • Een laptop en telefoon (iPhone of Samsung) die je ook privé mag gebruiken.
  • Een goede werk-privébalans.
  • Ruimte voor eigen ideeën en inbreng in een innovatief bedrijf.
  • Informele werkomgeving.
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en opleidingsmogelijkheden, waaronder vrij gebruik van Goodhabitz (www.goodhabitz.com).

of

Apply with Linkedin onbeschikbaar
Apply with Indeed onbeschikbaar