Overslaan naar content

Accountmanager Kunsttaxaties (binnendienst)

Hybride
  • Amsterdam Zuid-Oost, Noord-Holland, Nederland
€ 4.250 per maandApresa Troostwijk

Functieomschrijving

Voor Apresa zoeken wij een ACCOUNTMANAGER KUNSTTAXATIES voor 32 uur per week. 

Ben jij de commerciële spil die onze klanten helpt bij het taxeren van hun waardevolle kunst en antiek? Apresa, één van de grootste spelers op het gebied van kunsttaxaties en advies, zoekt een gedreven Accountmanager voor de binnendienst bij ons op kantoor in Amsterdam-Zuidoost. Werk in een dynamische omgeving, onderhoud klantrelaties en zorg voor betrouwbare taxaties.

Wie zijn wij?
Apresa is een taxatiebureau in een nichemarkt dat is gespecialiseerd in het verstrekken van hoogwaardige taxatiediensten voor onder andere particulieren, bedrijven, musea en overheid. Met toewijding aan nauwkeurigheid en professionaliteit streven we ernaar onze klanten te voorzien van betrouwbare waarderingen van onder andere kunst, antiek, kostbaarheden, sieraden, erfgoed en (bedrijfs)collecties. Apresa is onderdeel van de Troostwijk Groep. Onder dezelfde vlag zijn ook de bedrijfsonderdelen Taxaties, Expertises (schade), Burghgraef van Tiel (risico inspecties) en Oodit (IT-oplossingen) actief.

De Troostwijk Groep heeft vestigingen in Nederland, België en Italië. Bij Troostwijk vind je een grote variëteit aan werknemers: denkers, doeners, creatievelingen, teamplayers, zelfstandigen en aanpakkers. Bij Troostwijk vinden we het belangrijk dat iedereen dezelfde kansen krijgt om zichzelf te ontwikkelen en dat iedereen de kans krijgt om zijn/haar/hun eigen talenten en vaardigheden in te zetten. Bij Troostwijk hechten we veel waarde aan de mening van onze werknemers en vinden we ieders visie en denkwijze waardevol bij het maken van nieuwe plannen en strategieën. Wij willen dat al onze werknemers de vrijheid voelen om met eigen ideeën te komen.

Wat ga je doen?
Als accountmanager bij Apresa ben je verantwoordelijk voor de volgende taken:

  • Beheren van een bestaande klantenkring en onderhouden van klantrelaties.
  • Contact onderhouden met klanten om hun taxatiebehoeften te inventariseren en hen te adviseren.
  • Organiseren en coördineren van taxaties, waarbij je zorgt dat de juiste taxateur wordt ingeschakeld.
  • Proactief contact opnemen met klanten om te informeren of er nieuwe taxaties nodig zijn.
  • Administratieve taken uitvoeren die verband houden met de taxatieprocessen.
  • Samenwerken met externe ZZP-taxateurs en zorgen voor een goede balans tussen kwaliteit en kosten.

Vereisten

Functie-eisen:

  • HBO+ werk en denkniveau;
  • Ervaring in een commerciële rol, bijvoorbeeld binnen de kunst of verzekeringen
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift.
  • Je bent een teamplayer en een echte aanpakker.
  • Je bent secuur in administratie en het vastleggen van afspraken.
  • Je kunt goed communiceren en bouwt snel relaties op met klanten en collega's.


Wij bieden:

  • Een salaris dat past bij jouw ervaring en groeipotentie, maximaal €4.250,- op basis van een fulltime dienstverband;
  • Een uitdagende werkomgeving binnen een gespecialiseerd kunsttaxatiebureau met veel interessante verzamelaars en collecties als klant;
  • Een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Een 13e maand;
  • Een volledige maand vakantiegeld;
  • Een bonusregeling, ingericht op persoonlijk-, team- en bedrijfsresultaat;
  • Premievrij pensioen;
  • 27 vakantiedagen;
  • Ruimte voor eigen ideeën en inbreng in een innovatief bedrijf (zo is er met regelmaat een medewerkerslunch met onze CEO).
  • Informele werkomgeving.
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en opleidingsmogelijkheden, waaronder vrij gebruik van Goodhabitz (www.goodhabitz.com).


Per 7 oktober 2024 verhuizen wij van de Anderlechtlaan 181, 1066 HM Amsterdam, naar kantoorpand B-Vital, De Entree 201, 1101 HG Amsterdam (metrostation Bijlmer Arena). Deze locatie is alleen met OV te bereiken.

of

Apply with Linkedin onbeschikbaar
Apply with Indeed onbeschikbaar